tirsdag 27. august 2013

Rolig Hokksundrunde sammen med Jon Halvor

Trening på sykkel 27. aug 2013

Jeg var veldig usikker på om jeg skulle sykle denne dagen. Men det ble tur, og faktisk klarte vi å kjøre rolig, nesten hele veien...

Vi kjørte i pratetempo til Hokksund, faktisk helt rolig i alle bakker. Også opp bakken ved Ytterkollen. Videre fortsatt vi på grusen over E134 for å kjenne på hvordan Continental Race King både foran og bak fungerer på grus. Dekkene gir et veldig godt inntrykk så langt. Det ble noen drag på grusen, klarer jo ikke å tusle opp bakkene fra dumpene bortover mot Gulskogen. Men det ble 2-3 kort drag, resten rolig visping.

Nå er vel all trening til Birken unnagjort... Men i går fikk jeg vondt i rompa av sykkelbuksa jeg brukte på Lillehammer-Oslo, og den hadde jeg sett på som helt sikker til Birken. Så da blir det noen runder i tenkeboksen rundt bukse. Arg!


Endomondo Mountain biking Workout: was out mountain biking 32.77 km in 1h:26m:41s using Endomondo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar