mandag 26. august 2013

Mest mulig grus før Birken

Trening på sykkel 26. aug 2013

Det skulle ikke være trening i dag, men pga. at giret bak hang seg opp i helgen, endte sykkelen hos Bjørn Myhre i dag kl. 09.00. Først fikk jeg høre at de mulig måtte bytte hele bakskifteren, men at de ikke hadde samme type på lager... Skeptisk. Men så kom det kontramelding at de hadde fikset giret allikevel. Det er vist en kjent feil fikk de høre fra Shimano. Så har du XT Shadow Plus gir bak, holdt et ekstra øye med at kjede ikke blir for slakt. Men nå er sykkelen friskmeldt, og dermed ble det prøvetur.
Flott solskinn ved Mjøndalsbrua

 Startet med oppvarming i 800m. Et drag fra bondegården mot Aron i 4 min, sone 4. Måtte hjemom å hente mobilen. Videre rolig rundt Mjøndalen, grusen langs elva, bånn gass opp bakken ved Ytterkollen. Holdt nesten 22km/t opp hele bakken, endte vel akkurat på 20km/t ved 50km/t skiltet. Pulsen endte i 96% av maks, har ikke vært så høy i 2013. Gode drag på grusen over E134.
Viktig med rolig tur. Det skal sies at jeg hadde stått
stille bittelitt før bilde ble tatt, med 58% av maks
er definitivt rolig. (Ble jo ikke det hele turen)
Det blir mulig litt korte blogginnlegg nå før Birken, mye å tenke på. Mulig jeg oppdaterer litt fyldigere utover uka.
Fikk akkurat med meg rester av solnedgang før jeg svingte
ned stien til Gulskogen.
Endomondo Mountain biking Workout: was out mountain biking 30.84 km in 1h:38m:11s using Endomondo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar