torsdag 29. august 2013

Alt klart for Birken 2013

Nå er det meste klart. Om jeg er klar? Kan vel ikke bli mer klar enn nå.

Burde nok ha hatt noen siste drag i 800m, men det ble det ikke tid til. Full fart etter jobb med middag og foreldremøte++, og selv om jeg hadde aldri så lyst til å sykle ble jeg advart av både kona, Jon Halvor og Ragnhild. Og når det kom en liten skur etter foreldremøte var ikke valget så vanskelig.
Kjekt med huskeliste til div
Birken arrangement.

Det ble ikke helt sant, fordi jeg har tatt to runder i Steinspranget for å teste ut en sykkelbukse. Med sykkelsko, hjelm og hele pakka. Men litt usikker om det teller som trening...

Nå er baggen pakket, sekken pakket og veid. Det blir 4.5kg tung sekk oppover til Skramstad, drikker først av den for å få den ned mot 3.5kg på resten av turen. Videre fikk jeg skviset inn en 0.7flaske med kork i flaskeholderen på ramma! Veldig fornøyd.


Nå gjenstår det bare å hente startnr på Lillehammer, komme seg opp på lørdag og tråkke i vei.
BTW, det ser ut som det blir regn i år også.

Vi sees.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar