onsdag 7. august 2013

Oppkjøring til Birken i gang - Vestfossenrunden på offroad

Trening på sykkel 7. aug 2013.

Det er nå 3 uker til Birken, på tide å komme i form? Jeg trodde jeg hadde formen litt inne før Italia... Men mye god mat, øl, pasta og rødvin gjør sitt. Trenger kanskje ikke å si mer?

Jeg dro i vei dagen etter at vi kom hjem fra ferie, men tydeligvis liker ikke Scott sykler å stå stille i garasjen i to uker. Giret hoppet nedenfor minste tannhjul allerede før Solveig Spinneri. Kilte seg skikkelig fast. Justering av gir er ikke min sterke side, og jeg tråkket like greit innom Bjørn Myhre og hadde tid til å se kort på giret. Det ble bra igjen, og jeg dro videre.

Men jeg følte at sykkelen var litt mer svampete enn normalt, men første tur etter ferien er alltid uvant, og tråkket videre. Hadde god steam opp bakken fra Vestfossen, og tok en tur innom grusen over E134. Her merket jeg klart at pasta og rødvin ikke akkurat gjør deg bedre i form. Mens jeg før ferien virkelig dro til i de store dumpene mot Gulskogen gikk det i dag litt saktere...Hm.

Giret ble ikke bedre heller, stoppet også innom Tri-Sport for å friske opp kunnskapen på hvordan jeg gjør småjustering på giret fra styre.

Totalt brukte jeg 2 timer på turen, det er fort 20 min dårligere enn normalt. Legger vel noe skyld på stoppen på BM og Tri-Sport..

Her må det trenes!

Endomondo Mountain biking Workout: was out mountain biking 45.38 km in 2h:01m:19s using Endomondo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar