tirsdag 28. mai 2013

Tung tur rundt Vestfossen på racer

Trening på sykkel, 28. mai 2013.
Etter opptur kommer det ofte en liten nedtur. Litt stress etter jobben, ville ut å sykle før det kom regn igjen. Racer må være ting i dag, tørt på veien, men sikkert vått i skogen. Og jeg trenger nok noen flere mil på raceren også. Men jeg skal si det ble tungt. Normalt har du følelsen av å skli av gårde med racer, men ikke i dag.

Jeg måtte virkelig jobbe opp mot Hokksund, riktignok noe motvind, men beina var tunge som bly. Sitter virkelig Montebellorittet i beina ennå? Det ble noe bedre ved Vestfossen, og den lange bakken gikk greit. Jeg fikk vinden litt fra siden mot Mjøndalen, og dermed større fart.

Jeg fikk heller ikke opp noe særlig puls i dag, legger skylden på Montebellorittet og tunge bein.

Jeg synes også at jeg satt mye med sammekrøpet på raceren i dag, det har jo blitt veldig mye offroad i det siste, men jeg vurderer å prøve å heve sete på raceren bittelitt for å se om jeg får strekt ut bein litt mer.

Stiller med ny frisk på neste sykkeltrening, blir nok på offroad.

Endomondo Cycling Workout: was out cycling 43.73 km in 1h:39m:22s using Endomondo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar