tirsdag 7. mai 2013

Første tur i kort-kort - Vestfossen med Jon - på 29"

Trening på sykkel 7.mai 2013
Tenk, jeg i kort bukse og kort genser i mai... Normalt er det minimum lang super og jakke.. Gjerne lue også. Men i dag viste gradestokken +20 grader i skyggen, og sikkert +25 i sola. Jeg tok en vest utenpå sykkeltrøya, men det ble korte ermer :-)

Jeg tror nesten vi klarte rekord til Lerbergkrysset i dag, ca 25 min. Moro! Det skal sies at vi hadde medvind hele veien fra Åssiden.. Følte meg veldig pigg og hugget i dag, så det endte med at jeg dro hele veien rundt. Deilig å ligge i ca 30km/t++ på veien opp mot Bjørn Myhre, og det uten å bli veldig sliten.
Bakken opp fra Vestfossen ble virkelig min i dag, selv om vi ble forbikjørt av to fra Eiker CK midt i bakken. Jeg kunne ikke la være å prøve å henge på, men hun på racer var akkurat litt for sprek og litt for langt foran. Nesten 100% ved første 60km/t skilt på toppen av bakken. Holdt draget til andre 60 skilt, ganske så ferdig.

Som dere ser av bilde, mye rød sone i dag :-)
Gjorde også et forsøk på å klare 20km/t i snitt opp bakken før sandtaket, endte på 19km/t snitt, og 96% av makspuls = rød sone! Vi tok også grusen over E134 på vei hjemover, helt nydelig, noen gode drag der også. En kjempetur i go' været!

Pulsklokka melder om snitttemperator på +19 grader, ikke dårlig fra kl. 18-20 en tirsdag i mai.

Endomondo Mountain biking Workout: was out mountain biking 44.74 km in 1h:55m:23s using Endomondo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar