søndag 2. juni 2013

Tur rundt Sande-Svelvik på racer

Trening på sykkel, 02. Juni 2013.

Lillehammer-Oslo nærmer seg med stormskritt, og i år har jeg ikke syklet nok landevei. Merker at terrengsykling på 29" er mer moro, og det å komme vekk fra trafikken minner mer om ski... Men jeg er nå meldt på Lillehammer-Oslo og har tenkt å gjennomføre.

Nytt av året er at jeg får vondt i baken på raceren. Jeg vurderer veldig på å justere litt på setehøyden... Litt skeptisk til akkurat det, men kanskje det er løsningen for at det skal bli godt å sitte? Nå er det plutselig offroadsykkelen som har blitt go' sykkelen...

Stort sett sone 2 på pulsklokka, mye motvind utover mot Sande, en del medvind hjem. Moro å ligge i over 40km/t uten at det er slitsomt :-) Trodde jeg skulle klare 25km/t i bakken ved gipsfabrikken, men det holdt ikke..., klarte ca 22km/t opp bakken. Greit nok :-)

Snittfart på ca 26-27km/t, greit nok.

Endomondo Cycling Workout

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar