torsdag 6. juni 2013

Pyramide intervall i 800m - på 29"

Trening på sykkel, 6.Juni 2013

Forsøk på ny type intervall. Kjørte først 2 drag i 800m på grus, det ser ikke sånn ut på Endomondo, men GPS'en gikk helt på villspor. Så prøvde jeg resten av dragene på sti opp mot Eikerdelet og Marivann. Kom et godt stykke, men ikke helt opp til Eikerdelet. Og kanskje ikke så effektivt med tanke på fart, og kontroll på dragene, men jeg tror det ble like høy puls eller mer.

Her kommer skiløypa ned om vinteren. Det er mye brattere
enn bilde viser. Klarte ikke å sykle opp her, men ned :-)
Oppover mot Eikerdelet er det veldig flott single-track sti, og det blir skikkelig terrengsykling. Her er det både svaberg, stein, røtter og søle. 29" reddet meg i dag også, forhjulet forsvant delvis i et gjørmehull, men pga. hjulstørrelsen sank det ikke nok til en trynings over styre, men heller at jeg reddet situasjonen med å tråkke til litt ekstra og holdt meg på sykkelen, moro.


Litt lenger opp i løypa. Single-track!
Nok utfordringer, men du kan sykle det aller meste.

Endomondo Mountain biking Workout

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar