torsdag 19. april 2012

Kanontur rundt Hokksund

Etter en slitsom og lang dag på jobben, var det utrolig deilig å bare gi alt rundt Hokksund.

Jeg var ikke hjemme før litt over 19.00, sendte en SMS til Jon Halvor, Bernt-Ole og Tore, ingen kunne, men det hadde jeg ikke regnet med såpass sent. Måtte bare ut allikevel, og det angrer jeg ikke på. Som sagt i overskriften, dette ble en kanontur rundt Hokksund. Medvind på vei oppover, og noe motvind på vei hjem. Trodde et øyeblikk at jeg skulle klare 20km/t opp bakken ved Ytterkollen, men skjønte igjen at det kommer nærmere Birken..

I kveld gikk runden unna på 1t og 15min, snittfart på 27.5km/t. Veldig fornøyd, og nå er humøret på topp og klar til ny dag i morgen.

Legger med link til Polar Personal Trainer. Ta en titt, jeg tok med GPS'en i kveld, så det er kart og full pakke. Denne websiden viser også snittfart mellom hver "lap" på klokka, moro. Snitt på like over 30km/t opp til Bjørn Myhre, men det er i medvind :-)

Giant 1 19.04.2012 19:32

Kun drøye 2 uker igjen til Enebakk rundt.

//Glenn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar