lørdag 21. april 2012

Første tur rundt Sande i 2012

Berger 21. April 2012
Første langkjøring i 2010, og valget falt naturlig på tur rundt Sande. Jeg sendte ut litt SMS på fredag, men det viste seg at alle var opptatt, og jeg endte med å sykle alene. Kanskje like greit på første tur, så man for kjent litt på dette med over (bare litt) 3 timer på sykkelsete.


Været var grått og kjøling, og faktisk noe regn ved Fjell og litt før Sande. Yr hadde ikke snakket noe regn denne dagen, men regn ble det altså. Litt kjedelig, men sånn er det nå i Norge om våren. Været snudde og det var opphold resten av turen. Jeg klarte vel ikke helt å holde meg innenfor 70% av makspuls som anbefalt på lengre turer, så det endte med en snittfart på nesten 26km/t og en sliten Glenn resten av lørdagen. Men alt i alt, godt med en skikkelig langkjøring før Enebakk Rundt.

Endomondo streika halvveis i det jeg prøvde å ta noen bilder ute ved Berger... Men Polar holder koken, så det blir måling via klokka denne gangen.
PS: Jeg har oppdatert Endomondo med data fra klokka, slik at de som evt. følger med på Endomondo kan lese et ørlite sammendrag der også.

Hele turen gikk unna på 3t og 5min, inkl stopp hos Trisport på Gulskogen for å sjekke høyde på sete. Hadde vel kanskje klart under 3timer uten stoppen. Det for bli senere på sommeren.

Ikke lenge igjen til Enebakk rundt nå... Det kommer til å bli knallhardt, merker godt at snittfart over 25km/t over lengre tid koster krefter.

//Glenn
Giant 1 21.04.2012 11:40


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar