mandag 23. april 2012

4x4 intervall i 800m

Trening mandag 23. April
Mandager er hektisk, og da gjelder å være så effektiv m trening som mulig.
Etter å fått prøvd ut intervall m sykkel for ca 1 uke siden var må tiden inne for å prøve 4x4 i full skala.

Kort forfalt, veldig effektivt. Det ble en skikkelig go' økt, varmet opp fra Aron til Bondegården og kjørte drag mot Aron igjen. Avsluttet m å trille ned ved Solberg spinneri og asfalten hjem.

Totalt brukt tid, ca 56 min.

Jeg har postet denne fra telefonen, info fra endomondo kommer litt senere.

Bedre med link til PolarPersonalTrainer.com som viser pulsen på dragene:
4x4 intervall i 800m


GPS'en til klokka liker ikke å ligge bak i jakka i 800m dersom den skal vise korrekte avlesning. Må finne en bedre metode for festing av GPS'en.


Link til Endomondo:
4x4 intervall i 800m fra Endomondo

Jeg merket på denne turen ulyder fra bakhjulet på Scott'n, så nå er den havnet på verksted hos BM igjen. Det kunne være noen lager eller lign fikk jeg greie på.

PS: Bør jeg vurdere 29"?

//Glenn



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar