tirsdag 29. april 2014

Konnerud - Sande - Klevjerhagen - Konnerud

Trening på sykkel, 29. April 2014.

Også denne tirsdagen er Ola på terrengsykkeltrening med Konnerud sykkelklubb, og som sist benytter jeg sjansen til å trene. Vurderer det fortsatt slik at blir mye kjøring tur-retur Åssiden-Konnerud til ingen nytte dersom jeg skal først levere, reise hjem, omtrent snu i døra og reise opp igjen. Ola sykler offroad, mens jeg velger racer i dag, og legger inn siste finpuss på formen til Enebakk Rundt.

Jeg klarte å holde lett tråkk i bakkene, men fikk også inn et par drag på litt over 90% av makspuls. Bakkene på Enebakk Rundt blir nok tunge i år også, men kanskje det går raskere på slettene?

På vei hjem var det en bil som på en måte ventet på meg i et kryss mellom Sande og Skoger Kirke, i Klevjerhagen en plass. Jeg stusset litt over kjøringen, og måtte kikke på vedkommende når bilen bare la sg opp på venstre side av meg og ikke kjørte forbi. Det var Jesper, en tidligere kollaga fra Umoe IKT/Atea. Veldig hyggelig.

Jeg skulle fått til et bilde, men det ble det rett og slett ikke tid til.

Endomondo Cycling Workout: was out cycling 36.08 km in 1h:19m:12s using Endomondo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar