torsdag 10. april 2014

Spinning med Atea - SATS Drammen

Trening, spinning 10. April 2014

Det har blitt tett med trening i det siste, men med påskeferie neste uke er det vel bare å stå på. Det blir trening i påsken også, men kanskje ikke med instruktør som sykler foran og pusher oss til nye høyder.

Det var samme instruktør i dag som forrige torsdag, ei godt voksen energibunt av ei dame. Hun hadde rolig løpt 5km rundt elva før hun skulle kjøre en intervall spinning time med oss. Imponert. Til dere som har abonnement på SATS og ønsker knallharde spinningtimer, se etter Lise på timeplanen. Kan varmt anbefales.

Det ble en veldig lik time som forrige torsdag. Rett og slett knallhard. Og jeg som hadde kjørt intervall i går. Men må jo møte opp. Fikk også vite at dette var siste runde med spinning for våren 2014, synd, slike timer som dette hadde vi alle hatt godt, kunne gjerne holdt på til sisten uken før Lillehammer-Oslo.

Selv med litt møre bein fra i går klarte jeg å mobilisere full gass på siste draget og dro langt forbi makspulsen fra mandag! Det var jo dette jeg trodde, at øvelsen på mandag rett og slett var for kort. Kjenner det i godt i beina nå i kveld, og kommer sikkert til å kjenne det i morgen også :-) Veldig god følelse i kroppen nå!

Maks puls i dag ble 188 og dersom jeg legger til 5 slag (som anbefalt) ender jeg opp på 193. Det er kun ett slag ned fra høydaren opp Ytterkollen for et par år siden. Nå ligger 193 inne på klokka og alle sonene er justert etter dette tallet.

Neste trening blir nok på ski.. Håper å klare å oppdatere skibloggen med status.

Endomondo Cycling Workout

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar