lørdag 5. april 2014

Runde om Darbu på racer

Trening på racer 5. April 2014

Runde rundt Darbu på racer alene. Skikkelig surt vært i dag, oversyket og ca 4 grader. Det ble aldri skikkelig varmt på beina, men klart å holde varmen på overkroppen med Devold ull under softshelljakke. I tillegg til dette hadde jeg selvsagt lange bein, skotrekk, ullsokker, hjelmlue og lange hansker. Hadde sikkert en buff i lomma på ryggen også. Brr. Jeg orker en gang ikke tanken på å stoppe for å ta noen bilder, bare grått og surt hele veien rundt.

Prøvde å holde rolig tempo, tror jeg klarte det sånn passe. Grafene på Endomondo sier mye sone 2, og det er greit nok. Skulle sikkert holdt meg mer i sone 1, men da hadde jeg sikkert syklet rundt Darbu ennå. Fortsatt vondt i rompa på racer. Må gjøre noe med sete. Arg.

Oppdatering på dette med sete. Jeg tok inn hele sykkelen etter turen på søndag, skrudde av sete og satt på det som fulgte med sykkelen. Håper at det nå skal gi go' følelsen tilbake, og at turene på landveien blir bedre utover. Orker ikke tanker på L-O med vondt i baken etter bare 5-6 mil.


Tracking:
Endomondo Cycling Workout

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar