søndag 27. april 2014

Hokksundrunden på racer - mulig ny rekord

Trening på sykkel 27. April 2014

Dette tror jeg er ny rekord rundt Hokksund.

Etter en rolig dag på Landfalltjern var jeg så rastløs i kroppen at jeg måtte ut å sykle.Men veldig hyggelig på Landfalltjern altså! Planen var terreng med Bernt-Ole, Sindre og Ola. Bernt-Ole og Sindre måtte avlyse, og det ble uggent på Landfalltjern i 17-tiden, så Ola og jeg droppet forsøk på tur til Skimten.

Ved 19-tiden ble rastløsheten konvertert til sykkel, og jeg kjente på kroppen at i dag var muligheten for å tråkke til hardt fra første meter. Det har kanskje gått raskere i bakkene, men denne gangen klarte jeg å holde god fart på flatene, og håpet om rekord ble veldig virkelig i det jeg passerte Hokksund etter 25 min. Dermed ble det bare å holde full fart nedover Steinberg, rolig opp Ytterkollen, men igjen full fart nedover mot Gullskogen. Det er vel ikke helt etter boka å stoppe hjemme med 91% av makspuls, men det går for i dag.

Vindstille og fullt trøkk da en snittfart på nesten 31km/t :-)

Endomondo Cycling Workout

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar