lørdag 6. august 2011

Vestfossen rundt via 800m og grusen over E134

Etter en altfor lang dag med terrassebygging hjemme fikk jeg endelig kommet meg på sykkelen igjen. Nå er det gått en helt uke siden sist. Og formen er dalene, definitivt ikke bra med tanke å Drammensrittet neste helg.

Planen var at jeg egentlig skulle sykle langtur til Tjøme i dag, men det utgikk ganske fordi vi fant ut at vi skulle vente til mer stabilt vær før ungene skulle være der noen dager, og dermed ble det mer terrassebygging. Terrassebygging midt på sommeren, og bare noen uker før Drammensrittet, det er rett og slett dårlig timing fra min side. Men nå er terrassen nesten ferdig, mangler bare trapp, og den har jo blitt riktig så fin. Mye bedre enn hellene som ligger under store deler av den.
Men over til turen. Den gikk rett opp til 800m. 800m bort til batteriet, ned på asfalten og asfalt via Vestfossen til grusen over E134. Men jeg merket at det å sykle mer eller mindre full fart etter mange timer ute i hagen, ja det straffer seg. Jeg måtte faktisk få noen få meter i bakken opp mot E134 i dag. Og det har jeg ikke gjort på lenge. 

Løypa finnes på URL'en under.
Endomondo Mountain biking Workout: "was out mountain biking 45.69 km in 2h:07m:32s using Endomondo."

PS: Jeg merker at jeg sitter bedre på racersykkelen.. Arg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar