torsdag 25. august 2011

Salto over styret i kveld!

Nå sitter jeg på legevakta i Drammen med svært vond skulder og er skikkelig deppa!

Birken henger i en svært tynn tråd!

Det hele skjedde på parkeringsplassen like ved 'yrkeskolen' på Åssiden. Jeg var ferdig med en helt rolig tur rundt Mjøndalen, bare for å lufta beina og sykle litt på grus.
På parkeringsplassen ser jeg min sønn og en kompis av han sykle ned mot Kiwi, og jeg tenker, det hadde vært morsomt å bare si hei til gutta og spørre de hva de skulle ut så seint. Og dermed tråkker jeg på bortover plassen.... På plassen står det noen slike betongblokker, og de er jo lett å se. Men gjennom alle disse henger det en blank kjetting. Og den ser jeg nok litt for sent!

Det ender med bråbrems og med forbrems som er helt nyjustert går dette skikkelig galt. Det blir bråttstopp og salto over styre på sykkelen, og jeg i asfalten med et brak. Jeg lander tydeligvis på venstre skulder og deler av hode. Takk og lov for sykkelhjelm!

Jeg kommer meg opp igjen, men kjenner jo at dette er ikke bra.

Som sagt, sitter fortsatt på legevakta og venter på at noen skal se nærmere på skulderen min og komme med en dom for Birken eller ei.

Legger ut mer info når jeg vet mer.

Glenn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar