mandag 22. august 2011

Supertur rundt Hokksund på racer

Scott'n er på siste sjekk før Birken, men det tilsier jo ikke akkurat at sofaen kaller. Jeg satt Selle Italia sete tilbake på Scott'n igjen, og Giant sete tilbake på Giant TCR 1 raceren, og da måtte jeg bare ute å sykle. Den sykkelen bare roper, "kom å prøv meg, jeg vil på tur!" Det er nesten som ei bikkje, bare du nevner "tur" så er den klar.

Giant'n er rett og slett bare Go' sykkelen!
Jeg føler meg hjemme med en gang, ikke noe press i baken, sitter behagelig og godt. Jeg bare koste meg rundt Hokksund i finværet i ettermiddag. Kjørte opp bakken før sandtaket ved Mjøndalen på storskiva foran i dag, helt nydelig. Hadde ca 18km/t ved 50km/t skiltet, og ikke mer enn 93% av makspuls heller. Jiha.

Men slapp av, det blir nok helt annerledes å stå på Rena lørdag morgen i regneværet og vite at nå skal jeg tilbringe et sted mellom 5 og 6 timer på et sete som definitivt ikke er veldig godt! Arg!

Folka Høydahl Sport trodde kanskje at Scott'n er i største laget, og det kan være en grunn at jeg ikke finner superstillingen på den. Prøvde selvsagt en Small Giant, og det er forskjell! Selv små cm på papiret er merkbart med en gang. Men Giant XTC Composite 1 er hakket dårligere utstyt enn Scott'n, så jeg tør ikke gjøre noen krumspring før Birken nå!

Snitthastigheten i ettermiddag ble nesten 28km/t målt på GPS, og litt over 28km/t målt på klokka.
Jeg rakk å knipset toget med iPhone i dag. Nydelig sollys
i kveld.

Noen som vil være med å sykle på onsdag?

Endomondo Cycling Workout: was out cycling 33.49 km in 1h:13m:08s using Endomondo.

//Glenn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar