søndag 28. august 2011

Birken 2012 - I'll be back!

Neste år skal jeg stille på Rena til start! I ukene før Birken 2012 skal det vises forsiktighet med både hvor og hvordan det skal sykles for å si det sånn. Og dersom magefølelsen siste dagene er i tvil om å sykle eller ei, ja da får jeg heller ta noen runder på treningmaskinen til kona!!

Her kan dere se bilde av hjelmen. Jeg har funnet ut av farten målt på GPS har nok vært ca 20km/t i det jeg klinte inn bremsen og føyk over styret!

Nå blir det bare å vente på sykkelutstyrssalget, slik at jeg hvertfall kan gjøre et kupp på en superhjelm!

Jeg kjørte en ultrakort testrunde med sykkel opp til Brøttet barnehage og ned Steinspranget, og jeg kan ikke finne noe ødelagt på sykkelen, og det er jo deilig! Eneste er en barends i karbon som må byttes, men det skal jeg nok overleve.

Håper vi alle sees på Rena en gang i mars, for da er det Birken som ski som gjelder.

Eller hørte jeg Landeveisbirken tidlig i juni? En kjempeoppkjøring før Lillehammer - Oslo!

//Glenn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar