onsdag 4. mai 2011

Rolig runde rundt Hokksund med jobben

Det skulle være en helt rolig tur for oppkjøring til Lillehammer - Oslo, ligge i sone 1 til 2 (Polar Sport sone 2-3 har jeg nå lært).  Men det er alltid noen som drar opp tempo når det er mange som ikke er vant til å sykle som et lag. Og med 2 stk på racer (5 på offrod og 1 på hybrid) ble også farten og pulsen noe for høy for å kunne klassifisere turen som rolig.

Min snittpuls ble 146, eller 76% av makspuls, noe jeg er godt fornøyd med. Utfordringen min på slike turer er fortsatt det å kunne sitte på sete i lange perioder uten å lette på rompa, arg! At jeg aldri skal finne supersete eller supersittestilling på sykkel, slik at det bare er å tråkke i vei uten å hele tiden bli minnet på at jeg ikke sitter på en stol, men på et lite og hardt sykkesete!

Dere kan se runden ved å klikke på linken under:
Endomondo Cycling Workout: "sykkel : 40.02 km in 1h:45m:40s via Polar GPS"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar