onsdag 31. juli 2013

Andre sykkeltur i Italia - forsøk på å starte tidlig

Trening på sykkel, 31. Juli 2013

Til dere som kjenner meg, "morran" er ikke akkurat min beste tid på dagen. Men i Italia nytter det ikke å legge ut på tur ved 12-13 tiden, det blir rett og slett for varmt. Så med vekkeklokke på 08.00 var jeg klar 09.00. Ting tar tid med meg, så det går fort en time fra beina er utenfor senga til jeg er på sykkelsete.

Målet med denne turen var å ta det litt roligere, og se om jeg klarte å finne frem til et stort vann i nærheten. Jeg syklet mot Cortona som i går, men gjorde et forsøk på dreie mot vannet... Kan vel trygt at jeg bomma totalt. Uten kart og GPS er du sjanseløs på å finne noen gode treningsruter i utlandet. Guide hadde jo vært det beste, men ikke å oppdrive på denne kanten av Italia.

Men jeg fikk snekret sammen en tur på litt over 4mil, og ikke minst, jeg fikk sett mye flott landskap fra Toscona. Synd at den "gule-timen" ikke varer hele dagen.

Men baken min og sykkelsete på Bianchi'n ble aldri helt venner, så om jeg ikke var sår i baken fra turen i går, ble det ikke noe bedre i dag... Hørt jeg en dags pause?




Nydelig landskap litt unna der vi bodde i Toscana.

Info om sykkelen kommer i siste blogpost fra sykling i Italia.

Endomondo Cycling Workout: was out cycling 41.46 km in 1h:50m:49s using Endomondo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar