fredag 21. september 2012

Opp Aron med Bernt-Ole

Trenning på offroad, 21.sept 2012
Opp Aron og til Tverken med Bernt-Ole. Hans nye 29" måtte jo testes. Aron er bratt, bratt og bratt. Bernt-Ole klatrer opp bakkene som ei fjellgeit med hans nye vidunder twentyniner. Store hjul gir godt grep opp Aron, ingen tvil! Det er veldig tilfredsstillende å se heishuset på toppen av bakken i løpet av ca 22 min. Det ble noen meter med gange, men jeg kommer sterkere tilbake utover høsten..

Steinrøys like etter toppen av Aron. Med 29" og mye krutt i beina er det mulig å sykle opp her. Det er mye brattere enn på bilde.

Turen inn til Tverken ble kjempemorsom, Bernt-Ole fyker over stokk og stein, og jeg prøver å henge på så godt jeg kan :-) Det går faktisk ganske så bra, skal ikke undervurdere 26" offroad ennå.

Vi kjører mer sti nedover fra Tverken, mot Landfallhytta. Stien til Landfallhytta kan virkelig anbefales! Her er det både søle, stein og røtter.

Vi skiller lag ved toppen av Blåstein og jeg tar den vanlige veien hjem.

//Glenn

Endomondo Mountain biking Workout: was out mountain biking 12.77 km in 1h:40m:51s using Endomondo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar