torsdag 13. september 2012

Ny tur til Spiralen og Landfalltjern

Trening på offroad 13.sept. 2012
Planen var egentlig å trene på beina i Lillehammer i går kveld, men det skar seg litt. Var ferdig å jobbe nærmere kl. 21.00, all motivasjon for joggesko og intervall var blåst vekk. Men i dag var jo været fint, og tilbake i Drammen har jeg jo sykkel :-)

Utsikt over Drammensfjorden fra et sted ved Spiralen.
Omtrent samme runden som sist, tok en annen vei etter Åspaviljongen og fant en kjempeflott utkikkspost mot fjorden.
Glemte nesten at jeg var på trening, og knipset i vei. Etter stopper trodde jeg at bare var noen meter opp til grusstien som går rundt Spiralen, men der tok jeg feil. Stien gikk nesten rett opp, og veldig bra. Endte med å få av sykkelen noen meter med puls på 95% av maks, litt skuffet over egen prestasjon der og da.

Jeg prøvde å hilse på Per-Øyvind som var ute å løp med noen folk, uvisst om han kjente meg igjen?
Scott'n er fortsatt med, selv om jeg nesten endte opp med
ny sykkel fra Lillehammer i dag. Mer om det siden.

Ellers gikk turen som forrige gang, snittpuls på 163 og veldig sliten ved ankomst Landfalltjern. Håpet å rekke over Tverken og ned Aron, men det må bli en annen kveld med litt bedre tid.

//Glenn



Endomondo Mountain biking Workout: was out mountain biking 17.47 km in 1h:22m:23s using Endomondo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar