onsdag 5. september 2012

I'm back on the bike!

Trening på offroad 05.sept 2012.
Det ble tid til en liten stopp på grusen ved den gamle
Mjøndalsbrua. Slike turer må dokumenteres.
Første treningstur på sykkel etter brudd på kragebeinet. Helt nydelig, men veldig tungt. Merker god at formen ikke er der den var like før Birken. God form er ferskvare. Nå gjenstår det bare å komme seg ut ofte nok, pushe O2 så lenge det er levlig på sykkelsete... (Og forsvarlig). Og med pushe O2 mener jeg harde økter med høy puls. Ikke noe rolige greier i sone 1-2. Det er det rett og slett ikke tid til.

Jeg var også innom Tri-Sport (Sport1 ved Gulskogen) for å prøve en ny jakke, og holdt på å kjøpe ny fulldempet 29" Trek! Jeg fikk prøve den, og ble nok frelst der og da. Hadde det vært karbon til en så hyggelig pris kunne jeg ikke latt være. 29" fra Trek ble noe helt annet enn 29" fra Hardrocx. Det er toppmodellen med Alu-ramme, og jeg må nok innrømme at det lyser karbon i øya mine når det gjelder sykkel. Blir liksom feil å få tilbake på Alu nå???

Men for all det, fet sykkel med fullt XT utstyr, også de nye XT bremsene, helt nydelig. Og FOX demper både foran og bak. Den rett og slett bare fløt over større og små dumper. Blir vanskelig å sove i natt, det er helt sikkert.

Snittpuls i dag (mye motvind til Hokksund) ble 168 og makspuls på 187. Sier vel noe om formen. Kan vel nesten ikke huske så høy puls på en kort runde rundt Hokksund.

Fortsatt vondt i rumpa på Scott'n, det er noe som ikke stemmer med geometrien og størrelsen, arg!

Endomondo Mountain biking Workout: was out mountain biking 28.23 km in 1h:10m:54s using Endomondo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar