fredag 15. juni 2012

Vurderer å finne mindre ramme på offroaden

Selv etter sykkeltilpasning via Tri-Sport i Drammen sitter jeg ikke godt på offroaden. Dvs, jeg sitter godt en stund, men så begynner det å verke i rumpa, eller sitteknutene om du vil. Jeg vet sannelig ikke om det hjelper med nytt sete eller bedre sykkelbukse, jeg har en dårlig feeling på at ramma rett og slett er litt for stor. Arg!

Jeg fikk en kort tur innom Milslukeren Sport her om dagen, og fikk prøvd Scott Scale i størrelse S (Small). Der fikk jeg mulighet til å sykle litt, og det føltes veldig godt. Selvsagt vanskelig å bedømme etter 50m, men allikevel. Ofte er det slik at du bare skjønner med en gang at dette vil passe. Slik var det med raceren i fjor også.

Så da er det informert om hva jeg kommer til å tenke på i sommer, og hva som dere bør kikke etter på finn.no eller lign :-)

Ingen tvil om rammestørrelse på raceren, der er det mer lengsel etter mindre vekt, bedre hjulsett og mer karbon som frister...

//Glenn :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar