fredag 22. juni 2012

Rolig tur rundt Hokksund før Lillehammer-Oslo

Trening på sykkel 21.juni 2012.
Det blir kort oppdatering på bloggen, litt for mye som skjer før Lillehammer-Oslo.

Kort oppsummert.
Tok en rolig tur rundt Hokksund i går, viktig å holde beina i gang, samt få testet sykkelen også. Fikk tid til å stoppe innom Bjørn Myhre for å få en siste sjekk på dekkene, og fikk dermed vite at bakdekket er nok litt mer slitt enn anbefalt. Tok allikevel runden i finværet.

Kom hjem, og fant frem dekkpakken som jeg kjøpte i våres. Dro av bakdekket og i der jeg skal pakke opp det nye dekket ser jeg jo det er en annen type enn det jeg har. Alt endte med en runde på XXL og andre butikker, men ingen har GP 4000s dekk. Satt på det gamle igjen, og håper på det beste.

Fin snittfart i går, 29.9km/t mål på sykkelen, og med snittpuls på 150 kunne jeg fint tatt to runder i samme fart.

Jeg er så klar jeg kan få blitt til Lillehammer-Oslo.

Endomondo Cycling Workout: was out cycling 33.90 km in 1h:09m:45s using Endomondo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar