onsdag 8. juni 2011

Fin rolig tur med jobben Drammen-Vestfossen-Drammen

Denne gangen klarte vi å holde et fint tempo... Jeg har veldig lyst til å si endelig, men nå har ikke jeg vært på alle onsdagstreningene, så jeg holder litt lav profil på akkurat dette. Det er også første rolige tur med jobben på raceren, det har sikkert mye med at jeg synes tempo var fint.

Til dere på offroad og hybrid, var tempo greit?

Vi kjørte Krokstadelva siden oppover, krysset gjennom Hokksund og videre mot Vestfossen. Vi hadde egentlig avtalt å kjøre bakkene opp fra Vestfossen med en på jobben, men slik ble det ikke. Det ble den litt mer flate veien mot Hokksund igjen som kommer ut like med Eikersenteret. Derfra gikk turen opp forbi Hokksund flyplass og ned mot Mjøndalen.

Snittfart på klokka 25.6km/t, mens Endomondo og GPS på iPhone viser 23.89km/t. Jeg runder lett av til 25km/t.
Men det er mest morsomt er jo pulsen! 138!! Man skulle jo ikke tro det var mulig med såpass greit fart i 5 mil. Men her kommer altså effekten inn av å være mange, og det å klare å ligge litt på hjul og i rekke etter hverandre. Førstemann peser alltid litt, men alle vi andre følger jo bare rolig etter.

Lillehammer Oslo får et positivt lys over seg etter denne turen, for 138 i puls skal jeg klare lenge.

Endomondo er ikke oppdatert når dette innlegget skrives.

//Glenn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar