onsdag 10. april 2013

Hokksundrunden med Jon Halvor - forsatt på offroad

Trening på sykkel 10. April 2013

Planen var nok ikke å trene i dag, merket det litt i beina etter i går. Men når det kommer en melding fra Jon om sykkeltur rundt Hokksund, og det passer... Da kan jeg ikke si nei.

Altså, samme runde som i går, men med Jon Halvor. Jeg trodde at dette skulle blir en rolig førstetur for Jon, må jo venne seg til å sitte på sykkelen osv... Men det er tydeligvis bare jeg som får vondt i baken av å sykle. For her ble det mer eller mindre full gass til Hokksund, det endte med at jeg la meg bak på vei oppover... Så var planen til Jon at vi skulle roe det ned fra Hokksund og hjem, men da hadde jeg våknet og pushet på.. Mye høy puls, nesten samme fart som i går.

Så rolig tur kan vi vel ikke kalle det. Litt dårligere snittfart enn i går, men helt greit. Ca 24km/t i snitt.

http://www.endomondo.com/workouts/176229834/1455345

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar