søndag 28. april 2013

Første tur på racer i 2013 - Dardu-Vestfossen-Fjell-Åskollen-hjem

Trening på sykkel 28. April 2013

Første tur på racer i 2013. Første tur skulle egentlig vært tirsdag 23.4, men den dagen havnet raceren brått på verksted etter et lite besøk hos Giant Store Drammen. Nå er alt justert og tipp topp. Bremsene har vel aldri vært så bra :-)

Planen var langtur rundt Eikern, men vi endte rundt Darbu. Jeg syklet sammen med en tidligere kollega fra Atea. Det ble litt for høy fart for meg i dag for å være langtur, pulsklokka streika som vanlig, men kjente vel at jeg lå mye over langturpuls... Men likevel en god test på formen til Enebakk Rundt.

Vi skilte lag ved Gulskogen, jeg tok en ekstra rundt oppom Fjell og ut til Skoger Kirke. Så videre hjemover via Åskollen og opp til Gulskogen igjen. Tynte ut de siste km ved å sykle helt opp til Travbanen før jeg syklet hjem. Mye motvind i dag, men veldig moro med medvind og 38km/t på flata uten å anstrenge seg.

Snitpuls i dag er ukjent, men er nok litt for høy for en så lang tur. Blir spennende å se hvordan det går 1.mai, da er det Enebakk Rundt sammen med jobben.

Endomondo Cycling Workout: was out cycling 82.08 km in 3h:21m:04s using Endomondo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar