tirsdag 8. oktober 2013

Tverken via Strøtvet-blokkene - med Jon Halvor

Trening på sykkel 8.okt 2013

Det er faktisk akkurat 2 mnd siden sist jeg syklet denne turen, da med Bernt-Ole og som oppkjøring til Birken. I dag var det med Jon Halvor, og med start ca 19.15 ble det tur i mørket med lykt hele veien.

Det er egentlig altfor varmt til å være oktober, ca +15 grader ved avreise, og nesten like varmt i det jeg kom hjem. Og jeg hadde som vanlig kledd meg altfor mye. Måtte gjøre en kort stopp før blokkene og ta både buff og jakke. Skal bare innrømme at det var veldig godt å ha på vei hjem.

Jeg merker meg at Jon Halvor fortsatt har veldig mye punch i beina. All treningen i løpet av sommeren og før Birken har helt klart gitt resultater. Jon fyker opp de bratte kneikene som en liten fjellgeit, mens jeg blir pesende etter.. Var faktisk oppe i 96% av makspuls i dag, og det er lenge siden.

Totalt en veldig hyggelig tur, deilig å pushe litt bakker på sykkel, og kanskje enda deiligere å suse ned igjen.

Oppdatering med kart fra Endomondo kommer.

Jeg skal også prøve å oppdatere litt fra alle de flotte turene i høstferien.

Nå med oppdatert info fra Endomondo.
Turen finnes her : Tverken via Strøtvet-blokkene Endomondo


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar