lørdag 18. august 2012

Prøvd meg på sykkel i hagen - ikke så lurt

I dag føltes skulderen veldig bra, så etter en liten handletur satte jeg på sete igjen på Scott'n, fikk det i vater (etter alle landemerker om det skal være i vater), og prøvde noen turer i hagen, fungerte tilsynelatende bra. Jeg merket jo skulderen, men hadde veldig positive tanker, "kan det være mulig å sykle Birken???" Det er jo tross alt en uke til. Jeg var til og med inne på tanken om å bare sykle ut av gården i retning Hokksund..

Men det skulle ikke mer en en liten hump i plenen i det jeg skulle starte sykkelen etter en stopp at skulderen sa klart fra at dette er jeg ikke klar for ennå. Forhjulet stoppet, og jeg skal si at det kjentes godt!

Så inntil videre er sykkelen godt parkert i garasjen, sete er riktignok justert, men that's it.

Tipper neste trening vil forgå på beina, med joggesko!

God natt

//Glenn


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar