søndag 23. oktober 2011

Spiralen-Landfjalltjern via Strøtvet

Etter det lille fallet på rulleski i går, ble det sykling i kveld.
Jeg ville finne ut hvordan jeg kan sykle hjemmefra og opp til Spiralen, uten å gå opp sikk-sakken eller å kjøre bil. Veien gikk via blokkene på toppen av Strøtvet, men når mørket faller på blir stedsansen ganske svekket og det endte med noe rot før jeg fant riktig vei. Og bakken opp til Klopptjern er jammen bratt nok. Mye krutt var brent opp når jeg kom til Spiralen, og med bare to biler på plassen ble det hele litt spooky følelse. God følelsen for å sykle i mørket mutters alene helt til Tverken forsvant ganske raskt.

Men jeg fant den veien jeg er kjent og tråkket da opp til Landfalltjern. Da hadde jeg vært ute i ca 1 time, og hadde vel mer eller mindre sykle oppover. Alene opp til Tverken fristet ikke, så jeg snudde og koste meg ned blåsteinsbakkene. Ikke rart at ungene synes det var moro å kjøre på rattkjelke ned de bakkene for noen år siden, det var jo kanongøy på terrengskykkel for meg i kveld!

Sjekk kartet fra Endomondo, så skjønner dere skikkert mer hvordan jeg surret og rotet.

Ingen puls i kveld heller, klokka er ikke tilbake fra verksted. Men jeg merker det litt i beina nå i kveld, så noe høy puls har det nok blitt.

Endomondo Mountain biking Workout: was out mountain biking 18.36 km in 1h:17m:16s using Endomondo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar