tirsdag 11. oktober 2011

Spiralen-Tverken tur-retur mandag kveld.


Den årlige turen Spiralen-Tverken tur-retur på sykkel ble gjennomført i går kveld. Deilig å kunne sykle der jeg snart skal gå på ski! Når høsten faller på et det også deilig å komme vekk fra trafikken, jeg merker at jeg er utsatt på syklist i skumring, selv med godt lys på sykkelen. Ikke er det så viktig å bygge ritt-fart nå på høsten heller, så da er det kos å sykle på litt grus i litt roligere tempo.

I går kveld var det også et bakkløp fra sykehuset til Landfallhytta, så skogen var jo full av folk fra Spiralen og opp til Landfalltjern. Møtte også to joggere på vei ned fra Tverken, hyggelig.

Jeg tok meg tid til bilder med kompaktkamera på Tverken, men det er ikke veldig godt egent i mørke.

Som i fjor, veldig moro å kjøre ned igjen :-)

Endomondo Mountain biking Workout: was out mountain biking 14.51 km in 1h:14m:06s using Endomondo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar