søndag 16. oktober 2011

Langkjøring rundt Eikern-Eidsfoss-Sande-Klevjerhagen

I dag (søndag 16.10) ble det landevei, kanskje for siste gang i 2011. Temperaturen tilsier vel at noen flere lange god turer på raceren, det blir i 2012 og ikke i f.eks november. Merket godt at det er lenge siden med så mange timer på sykkelsete, for ved Sande var nesten alt futt borte. 90% puls over flata mot Shell-stasjonen kan vel nesten sies å havne i kjellern. Beina var passe sure, og det gikk smått, smått. Tror nok at klatringen over Hanekleiva hadde godt akkurat litt for fort, og kanskje inntaket av energi ikke hadde vært det beste det heller.
Men etter litt ekstra påfyll kom formen litt tilbake igjen og jeg klarte meg noenlunde inn mot Drammen.

Vi har to stk på turen rundt i dag, nydelig høstvær, motvind langs hele Eikern, men noe medvind tilbake mot Drammen :-)

Nesten rart å tenke på at jeg klarte ca 30km/t i snitt på Lillehammer-Oslo og at jeg ikke var sliten etterpå, mens i dag ble snittet ca 25km/t og nå er jeg helt ferdig. Det skal jo sies at det å ligge i gruppe på 25 har en viss effekt kontra å være to stykker som ligger ved siden av hverandre og skravler store deler av turen.

Tracking fra turen ligger under:
http://www.endomondo.com/workouts/j-X1CYK9GsQ

Fortsatt superfornøyd med Giant raceren min, det leverer varer med en helt annen snert enn det offroadern bare kan drømme om.

//Glenn




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar