onsdag 3. september 2014

Tverken via Landfalltjern med Jon Halvor

Trening på sykkel 3.sept 2014

Jeg ligger litt etter med blogging av sykkeltrening om dagen, men jeg håper de fleste turene kommer ut på bloggen. Facebook og Endomondo er mer oppdatert.

Dette ble første tur etter Ultrabirken, 4 dager med pause! Jon Halvor hadde mest lyst en rask tur på beina opp ved siden av Kjøsterudjuvet, men kom på bedre tanker at vi kan jo utnytte sykkelen så lenge som mulig, det blir fort nok mørkt om kvelden.

Det ble opp Thorleif Haugs vei, Landfalltjern, Jon Halvor måtte bade, videre til Tverken og hjem via blåstein. Overraskende god fart opp til Landfalltjern, vi stresset ikke, passert vel demningen etter ca 40 min. Rekorden fra i fjor på lånt Cannondale står fortsatt, 38 min. Men dette er nære nok.

Jon Halvor stuper fra flytebrygga 3. sept 2014.
Han tippet ca 18C i vannet
Avtalen var at Jon Halvor skulle bade, og det er helt "innafor". Jeg tråkker litt rundt på gresset så ikke fluene skal finne ut hvor all denne svettelukta kommer fra.

Etter badestoppen gikk turen videre til Tverken, via grusveien.

Kort stopp på Tverken før vi valgte å kjøre ned Blåstein på veien hjem, selv med Jon Halvor sine tynne dekk (hybrid sykkel). Vi snakker ikke noe Bernt-Ole fart her, men helt greit.

Flott tur i supert vær.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar