torsdag 10. november 2011

Opptur på rulleski - Konnerud Skistadion

Ny runde med rulleski i går kveld. Og denne gangen ble det faktisk en liten opptur. Nå føler jeg at kontrollen på skia er mye større, spesielt ploging i slake nedoverbakker. Ikke det at jeg setter ut nedover Brøttet (fra Aronsløkka og ned mot Kiwi), men slake bakker går fint.

Det ble mye staking denne kvelden også, men rundetiden er redusert med ca 2 min i og med at jeg faktisk kjører ned bakkene og ikke tar av skia og går ned. Flott klarvær på Konnerud i går kveld også, mens nede i byen og på Åssiden var det jo bare tåke.

Men jeg har lagt igjen å gå! Det kryr jo at superspreke 40åringer rundt på stadion. Og de går fort, veldig fort! Hvor henter de krefter fra? De kjører jo dobbelt-tak med fraspark i oppoverbakker som jeg må gå diagonalt! Arg! Dit kommer jeg nok aldri, men det er heller ikke mening. Jeg kjenner fort at overkroppen ikke får så mye trim på sykkelen hele sommeren, og at magen må jobbe når det blir mye staking.

Ca 1.3 grader på termometeret i går kveld, kommer snøen snart?

//Glenn


Endomondo Roller skiing Workout: was out roller skiing 9.78 km in 56m:21s using Endomondo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar