søndag 24. juli 2011

Klissvåt høypuls tur i 800meteren

I det jeg endelig bestemte meg for å ta en rask tur på offroaden, ja da åpnet himmelen seg. Det plasket ned, og plasket ned. Jeg var våt inne i skoa før jeg kom til Kiwi... Og det ble mer og mer vått.

Når jeg kom til Aron og begynte på 800m fosset det små og store bekker overalt, mer vått. Men nå jeg hadde jo fått opp varmen med å sykle opp ved Rimi og rundt Solåsblokka, så litt mer vann tok jeg imot med glede. Jeg fikk litt flashback til Birken 2010, men temperaturen i dag var jo en helt annen, så turen ble faktisk ganske morsom. Holdt på å tryne noe skikkelig når 800m går over til mer sti (etter nedkjøringa til Solberg Spinneri), men klarte heldigvis å få forhjulet opp av søla. Etter det ble det mye knirking fra bremser og gir.. Moro med glatt steiner og røtter, noe som skjerper konsentrasjonen. Ikke noe å si på pulsen på en tur som denne heller, det går ikke så fort, men like mye puls som en ekspressrunde rundt Sande.

Nå snakker metrologene om at August skal bli fin... Håper at jeg slipper å sykle Drammensrittet i sånt vær som i dag.

URL til tracking:
http://www.endomondo.com/workouts/kM2xI2t5fBQ

Den er mål via GPS til Polar klokka i dag, tok ikke sjansen på at iPhone holdt vannet ute....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar