torsdag 14. oktober 2010

Nye pedaler!

I dag gikk jeg til innkjøp av nye CrankBrothers pedaler til min Nakamura. Jeg trodde de var i titan, men etter en liten sjekk på nettet ser jeg at titanutgaven er gul inni, mens mine er blå. Jeg fikk et tips fra siste service på Høydahl Sport at pedalene var slitt, og at disse typer pedaler sjelden holder så lenge.Så i dag ble det altås handel!

Jeg hadde vel aldri i min villeste fantasi for 2 år siden trodd jeg skulle handle pedaler som veil koster den nette sum av 1250,-! Ja du leste riktig, 1250,- for 278gram med rustfritt stål! Det er jo helt sinnsykt! Nå ble det ikke den prisen jeg betalte, men allikevel!. Detaljer rundt dette kan deles på privat basis.

Men pedalene er helt supre de, de klarte å friste meg ut på en liten kjapp tur i høstmørke, fikk en tur rundt Solåsblokka, videre bort til Aronsløkka skole, så 800-meteren til Solberg Spinneri. Denne gangen tok jeg også 800-meteren tilbake til bunnen av Aronsløypa, og koste meg i skogen hjem! (PS: Trenger en bedre lyk!)

Merker også at formen er dårligere. Runden fikk snittfart på 16km/t, distanse ble kun 10km, og jeg var ute i ca 40 min. Her må det trenes mer, ingen tvil om det. Men jeg kommer sterkere tilbake, enten mer i høst, eller til våren.

Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar