torsdag 16. september 2010

Skuffer over lagersalg på Oslo Sportslager!

Ref. forrige blogpost om det i dag var lagersalg på Oslo Sportslager.

Vel, så begynner denne dagen i min sykkelverden.

Står litt tidligere opp enn normalt for ta toget til Oslo på morgenkvisten... Og NSB er rolig 30 min forsinket fra Gulskogen. Det burde vel egentlig ringt noen bjeller allerede, men sta som jeg noen er, så kjører jeg til byen og rekker et forsinket tog fra Skien.

Men tror du Oslo Sportslager har senket prisen på Scale 20... Å neida, de tar samme pris som før i sommer, 22990. Han jeg snakker sier at Scott selger så bra, at de kan holde prisen. Vet han ikke at det kommer ny ramme i 2011? Etter å ha visst meg en dyr Hardrocks, finner han en Scale 20, i størrelse Small, egentlig helt perfekt. Jeg hinter om at med den prisen de har på sykkelen vil jeg heller kjøpe 2011 modell til samme pris, men det preller av som vann på ei gås.

Drar fra Oslo Sportslager litt skuffet!

Jeg har fått bremseskive i posten fra http://www.chainreactioncycles.com ser veldig bra ut. Skiva er ikke montert, nå brukes all ledig tid på å bygge bu på campingen på Blefjell.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar